У системах з постійним повним приводом використовується міжосьовий диференціал, що дозволяє обертання валів переднього і заднього моста з різною швидкістю, забезпечуючи тим самим більш надійне зчеплення на сухій дорозі. У системах повного приводу міжосьовий диференціал не використовується: у нормальних дорожніх умовах трансмісія працює в режимі приводу тільки на одну вісь. Привід на чотири колеса використовується тільки в умовах бездоріжжя або на мокрих і слизьких дорожніх покриттях. Посилені амортизатори забезпечують комфортний хід.

Система повного приводу з'єднує передню і задню вісь, утворюючи єдиний приводний агрегат, що не допускає перерозподіл моменту між передньою і задньою віссю. Специфічний шум і заїдання (Crow Hop) можуть виникати при русі по сухим покриттям і в поворотах. Заїдання можуть вести до перегріву і поломок.

Коли автомобіль повертає, кожне колесо обертається за своїм радіусу, проходячи різні відстані на різних швидкостях. Якщо передня і задня вісь автомобіля заблоковані, і автомобіль рухається по сухому покриттю, різниця швидкостей обертових коліс може викликати заклинювання і удари, або автомобіль починає вібрувати, коли одне з коліс втрачає зчеплення.

Перемикатися на пряму передачу повного приводу можна на рухається або на автомобілі, що стоїть. Якщо автомобіль рухається, перемикатися можна на швидкості до 88 км/год.

На автомобілях, обладнаних системою повного приводу, тривале використання прямої передачі рекомендується тільки при їзді по вологих, пухким або слизьким покриттям. На автомобілях з постійним повним приводом можна забути про необхідність перемикання на монопривод при переході на хороше покриття.

Швидкість обмежена тільки діючими ПДР.

Це режим, який використовується тільки, коли необхідно додаткове зчеплення з покриттям і потрібна максимальна тяга. Передня і задня осі блокуються, а вся потужність двигуна використовується для отримання збільшеного крутного моменту. Намагайтеся не включати понижуючий ряд на швидкості більше 3-5 км/год і не використовуйте цей режим в звичайних умовах.

Ні. На швидкості 3-5 км / год включите нейтральну передачу або відіжміть педаль зчеплення, якщо у Вас механічна трансмісія. Потім переведіть важіль роздавальної коробки в режим понижуючого ряду.

Не швидше 40 км/год.

Включення або виключення понижуючого ряду можливо, коли автомобіль стоїть. Однак можуть виникнути деякі складності, тому що шестерінки можуть перебувати в незручному положенні відносно один одного. Переважно включати понижуючий ряд на швидкості 3-5 км / год через нейтральну передачу. Перебуваючи в русі, переведіть важіль в режим понижуючого ряду через нейтраль. Потім перейдіть назад на потрібну передачу. За додатковою інформацією зверніться до інструкції з експлуатації.

В режимі AUTO автомобіль сам вибирає необхідний режим роботи систем, що відповідає актуальним умовам експлуатації.

Автомобіль може бути припаркованим або рухатися, щоб управляти пневматичною підвіскою Quadra-Lift ® або Selec-Terrain ®. Коли автомобіль рухається, водій може вручну вибрати відповідну настройку висоти системи Quadra-Lift або автоматично вибрати оптимальну установку автомобіля. Драйвери також можуть використовувати колесо управління Selec-Terrain для оптимізації систем управління трансмісією і гальмуванням для конкретної місцевості. Існують порогові значення швидкості для різних налаштувань висоти Quadra-Lift. Наприклад, водій може запросити паркувальний режим зі швидкістю нижче 20 км/год. Підвіска починає опускатися, коли швидкість автомобіля нижче 10 км/год. Ця функція гарантує, що висота підвіски при парковці досягнута до виходу з автомобіля. Висота підвіски також обмежена максимальною швидкістю, щоб підтримувати комфортне водіння автомобіля.